martes, 29 de diciembre de 2009

Debats



Inclusió dels nens discapacitats a l'aula ordinària






Per COED hem hagut de fer un debat, després de veure'n un mitjançant un vídeo reproduit a classe.
El nostre grup ho hem fet de la Inclusió dels nens discapacitats a l'aula.
La proposta de realitzar debats a classe ha estat molt entretinguda, a part, de que he aprés molt de cadascun dels debats realitzats i ha estat una manera de perdre la vergonya de parlar en públic.

El manual de la lliga de debat universitari, ens expliquen com ha de ser l'equip, el seu procés d'investigació, el plantejament del debat i la part oral.

Hi ha dos equips un que està en contra i l'altre a favor, cadascun està format per cinc persones: dos investigadors, dos oradors, un suplent i un capità. Han de situar-se cadascun en el seu temps que li han atorgat.

Hi ha tres parts al llarg del debat:
-Introducció
-Refutacions
-Conclusions

No hay comentarios:

Publicar un comentario